Podstawowe funkcje hotelowych programów
W aktualnych czasach zarządzanie pensjonatem czy hotelem może stanowić spore wyzwanie. Zwłaszcza będzie to dotyczyło rezerwacji poszczególnych pokoi, jakie mogą spływać przez różne kanały. Goście mogą zrobić taką rezerwację przez telefon czy mailem, lecz mogą też za pomocą platform noclegowych, takich jak Booking czy Airbnb. Z tego też powodu bardzo ważne jest, żeby nie pojawiła się sytuacja, w której jeden pokój wynajęty zostanie paru osobom, gdyż zrodzi to dużo niepotrzebnego zamieszania. W takim przypadku skorzystać można z możliwości, jakie mogą dać zaawansowane rozwiązania informatyczne, i zacząć wykorzystywać jakiś pewny system rezerwacji online. Takie systemy przede wszystkim pozwalają na szybkie i wygodne zarządzanie rezerwacjami wszystkich obiektów, wraz z weryfikacją płatności za nie. To stanowi niezbędne minimum, które każdy taki system powinien posiadać, ale przeważnie rozmaitych funkcji jest znacznie więcej. Niezwykle przydatna jest na przykład pełna integracja ze wspomnianymi już platformami rezerwacyjnymi, dzięki czemu wszystkie informacje na temat dostępności pokojów zgromadzone będą w jednym programie. Na pewno może się też przydać, jeśli kalendarz rezerwacji będzie posiadał możliwość zarządzania rozsyłaniem maili do gości, dzięki czemu nie będzie trzeba tego robić w sposób ręczny. Liczne raporty i analizy dostępne w takim programie umożliwią managerom analizowanie obłożenia danego obiektu i dostarczą informacji, dzięki którym można coś jeszcze poprawić.

+Tekst Sponsorowany+

Comments are closed.